Re: Sun Shoot Grooves ( Dutch )

de volgende moustache records label night   is toch gewoon in de hoek hoor

Nukubot wrote:

kwestie van evolutie, de ene mens is daar wat verder mee dan de andere

ze zouden wat meer naar bonobo aapjes moeten kijken, in plaats van bavianen...

"bonobos are female centred, more peaceful than chimpanzees, more egalitarian, and do have a much larger sexual repertoire"

ouwe feminist!

ikzelf ben al mijn hele leven lesbisch, maar dat is weer wat anders...

David Vunk wrote:

de volgende moustache records label night   is toch gewoon in de hoek hoor

Bij Jan Patat?

War does not determine who is right - only who is left.  ~Bertrand Russell

54

Zei er iemand Rohypnol? Ik heb er nog thuis.. Flesje whiskey erbij en dan ga ik hier wel weer mee naar Lokeren kijken. Je moet trouwens eens met wat hooligans naar een wedstrijd gaan, dat gaat echt helemaal nergens over.
supporters My ass.. Misschien gewoon een chronisch tekort aan aandacht.
Zo'n parkeerplaats werkte toch best goed!? Wil je geen gedonder dan ga je dr gewoon niet naartoe

SUY wrote:

Zei er iemand Rohypnol? Ik heb er nog thuis.. Flesje whiskey erbij en dan ga ik hier wel weer mee naar Lokeren kijken. Je moet trouwens eens met wat hooligans naar een wedstrijd gaan, dat gaat echt helemaal nergens over.
supporters My ass.. Misschien gewoon een chronisch tekort aan aandacht.
Zo'n parkeerplaats werkte toch best goed!? Wil je geen gedonder dan ga je dr gewoon niet naartoe

Jatog rooie knol...

Je moet af en toe toch je aggressie effe kwijt...opkroppen is niet goed voor je heb ik gehoord...

Nukubot wrote:

wel een mooie logica: als je uit Den Bosch komt, ben je voor Den Bosch, als je uit Oss komt, ben je voor Top Oss, als je uit Breda komt moet je voor NAC weze

Yep, geen speld tussen te krijgen... En da's misschien nog wel 't meest beangstigende van 't filmpje. :-D

Gast..!

callahan wrote:
Nukubot wrote:

wel een mooie logica: als je uit Den Bosch komt, ben je voor Den Bosch, als je uit Oss komt, ben je voor Top Oss, als je uit Breda komt moet je voor NAC weze

Yep, geen speld tussen te krijgen... En da's misschien nog wel 't meest beangstigende van 't filmpje. :-D

Niet om het een of ander maar ik vind het eigenlijk van een logica wat kant nog wal raakt. Als iemand Feyenoord een goeie club vindt en hij/zij komt toevallig uit Schubbekutteveen moet diegene dat lekker toch lekker zelf weten. Worden ze daar in Rotjeknor zenuwachtig van en zijn de hardcore-supporters bang dat die club dan minder gaat spelen ofzo? Ik begrijp dat niet zo: wat een  bekrompenheid! Laat-ie blij wezen dat er nog

"Are you loving?"

58

raoul wrote:
Scarface wrote:
Starborough wrote:

Zijn politiemensen de nieuwe moslims?

Misschien wel...in die zin dat beide om respect vragen...wat je natuurlijk niet zomaar krijgt want "daar moet je wel wat voor doen!" om maar eens een oude Veronica-slagzin (hoe toepasselijk :-) uit de kast te trekken.

Helaas krijg je geen respect door cowboytje te spelen en met pistolen te schieten.

Mijn voorstel:
Huur een flink stadion af (ajax/feyenoord/ado, i don't care) laat hooligans daar vrij hun gang gaan tegen elkaar (eventueel nog wat extra wapens uitdelen bij de ingang) en de deur dicht tot er niemand meer over is. Opgeruimd staat netjes.

Een soort van groot cage-fight... dat zou nog leuk zijn voor op tv ook, is weer eens iets anders dan "kinderen van de buren van sterren dansen op het ijs"

Het moet eens afgelopen zijn met het feit dat de politie hier wordt gezien als je beste vriend.
In andere landen hebben ze dat naar mijn mening veel beter op de rit.

http://www.youtube.com/watch?v=0OrervdZ … re=related

Vanaf 04:00min laten ze even zien hoe ze daar omgaan met een groep hooligans en dat moeten ze hier ook veel meer doen. Bij elkaar drijven , de tyfus slaan en de vrachtwagen in om elders verder te martelen zonder al die camera aandacht. Chapeau Comrads

Het zal je zoon zijn die door dat stelletje kansloze kadavers het leven heeft gelaten.

MenschMaschine wrote:

Het moet eens afgelopen zijn met het feit dat de politie hier wordt gezien als je beste vriend.

Vanaf 04:00min laten ze even zien hoe ze daar omgaan met een groep hooligans en dat moeten ze hier ook veel meer doen. Bij elkaar drijven , de tyfus slaan en de vrachtwagen in om elders verder te martelen zonder al die camera aandacht. Chapeau Comrads

Het zal je zoon zijn die door dat stelletje kansloze kadavers het leven heeft gelaten.

Die rode baretten blijven niet erg goed zitten tijdens het slaan.

Scarface wrote:
callahan wrote:
Nukubot wrote:

Niet om het een of ander maar ik vind het eigenlijk van een logica wat kant nog wal raakt. Als iemand Feyenoord een goeie club vindt en hij/zij komt toevallig uit Schubbekutteveen moet diegene dat lekker toch lekker zelf weten. Worden ze daar in Rotjeknor zenuwachtig van en zijn de hardcore-supporters bang dat die club dan minder gaat spelen ofzo? Ik begrijp dat niet zo: wat een  bekrompenheid! Laat-ie blij wezen dat er nog

Gast..!

raoul wrote:

Helaas krijg je geen respect door cowboytje te spelen en met pistolen te schieten.

als je ingesloten wordt door zo'n groepje debielen, dan wil je wel je pistool trekken

jammer van die gast die doodgeschoten is, maar de politie schiet in Nederland echt niet zomaar, het zou me verbazen als hij onschuldig 500 meter verderop heeft staan lurken aan een breezertje

ieder normaal mens gaat toch meteen pleite als er pistolen worden getrokken? zo snel mogelijk weg wezen, je bent toch gek als je daar blijft staan?

er is eerst heel lang gedreigd, politie is in een hoek gedreven en tja, toen werd het vuurwerk, als je hoort hoe veel er geschoten is, is het een wonder dat er niet meer doden zijn gevallen

trouwens, ik hoorde dat een van die gasten zo onder de pillen stond dat ie met drie kogels in zn been nog door wilde dansen, aardig gek

raoul wrote:

Mijn voorstel:?Huur een flink stadion af (ajax/feyenoord/ado, i don't care) laat hooligans daar vrij hun gang gaan tegen elkaar (eventueel nog wat extra wapens uitdelen bij de ingang) en de deur dicht tot er niemand meer over is. Opgeruimd staat netjes.

dat is nou van dat makkelijke

Nukubot +1.

Lulz @ Reza,  de filosoof van de bootleg.

Gast..!

64 (edited by MenschMaschine 2009-08-27 17:01:10)

Nukubot wrote:

@ MenschMachine: Rusland is wel het stomste voorbeeld dat je kunt geven van een land waar ze

@ mensch, politie is zo corrupt als de pest in rusland..

Vlam Aan

haha, inderdaad, heb wel erg met hem gelachen daar, jezus...

Mijn part zijn ze ook nog neger en homofiel....het ging om het optreden zelf

hahaha, slechte voorbeelden, Mensch

alsof "neger en homofiel" nog een stapje erger zijn dan "corrupt"

best leuk voor een keertje als de politie de lat er over gooit, maar het vervelende van geweld gebruiken is dat het geweld uitlokt

het is goed dat we in Nederland daar strenge regels voor hebben en dat het niet zo maar toegepast mag worden

vaak willen mensen een "definitieve" oplossing van dit soort problemen, alsof een paar keer flink rossen of wat kogels de boel op zullen lossen

er is geen "oplossing", je kunt alleen maar de boel in de perken houden, maar dat is nou net wat veel mensen niet kunnen en willen accepteren

Ik denk dat we hier een veel slechter voorbeeld hebben gezien. Inzet van ME geweigerd, Inzet van politie uit de regio geweigerd en om 23:00 agenten die wilden blijven naar huis sturen. Terwijl men de hooligans al uit de trein had kunnen vissen, omdat de politie wist dat ze kwamen en zelfs wisten in welke trein ze zaten.

Gisteren wel veilig op het strand gegeten met politie bewaking vanuit zee smile

70 (edited by Scarface 2009-08-27 19:31:14)

callahan wrote:
Scarface wrote:
callahan wrote:

"Are you loving?"

71 (edited by Squadra Smackos 2009-08-27 19:48:28)

MenschMaschine wrote:

Haha dat filmpje ze staan er eerst echt als een stel zoutzakken bij en kijken hoe die gast wordt neergeslagen (of gestoken?) vervolgens worden ze los gelaten en meppen ze erop los, maar dat doet onze M.E toch ook soms of niet big_smile
Het is reuze grappig maar ook triest tegelijkertijd...hooligan zijn in een of andere kutstad daar nog deprimerender

Volgens mij zijn dat geen russen trouwens maar Ukrainers (aan de vlag te zien, en de russische M.E heeft tenminste nog helmen...en het zal wel geen interland zijn aan het publieksaantal te zien big_smile)

"We dachten: 'We rijden je nu plat. Nu is het klaar'.''

+1

http://www.ad.nl/rotterdam/3451043/Voor … _neer.html

73

Damn zeg wat een verhaal. Het moet maar duidelijk zijn dat ook de nederlandse
politie mag schieten als het nodig is. Dat zijn we hier natuurlijke niet echt gewend.
Maar het was absoluut nodig en dan nog knap dat het niet erger geworden is..

Je dooie maat naar de flikken gooien das er natuurlijk zwaar over

Nukubot wrote:

"We dachten: 'We rijden je nu plat. Nu is het klaar'.''

+1

http://www.ad.nl/rotterdam/3451043/Voor … _neer.html

fuck, dat is echt nog wel een 10X erger verhaal dan ik me bij die beelden had voorgesteld.
ik hoop dat er met behulp van de filmpjes nog wat meer dan de 3 opgepakte mensen een gepaste straf zullen krijgen.

en damn, 1400 euro, daar kom ik mn bed niet eens voor uit. laat staan dat ik op zaterdag avond tussen die k*mongolen ga staan.
mischien wordt het tijd dit soort mensen wat beter te waarderen.

Pages Previous 1 2 3 4 Next

You must login or register to post a reply

Robots for Robots → The Daily UFO → Sun Shoot Grooves ( Dutch )

Currently used extensions: pun_approval, pun_admin_add_user. Copyright © 2009 PunBB