Re: Sun Shoot Grooves ( Dutch )
Gemiddelde bezoeker...?
http://www.youtube.com/watch?v=FSPMRph_W1U
Eh, waar ligt dat dan? Bestaat dat dan?? Neem anders nog zo'n lekkere smartie. Z'n moeder houdt vast van 'm.
You are not logged in. Please login or register.
Robots for Robots → The Daily UFO → Sun Shoot Grooves ( Dutch )
Gemiddelde bezoeker...?
Eh, waar ligt dat dan? Bestaat dat dan?? Neem anders nog zo'n lekkere smartie. Z'n moeder houdt vast van 'm.
schijnt dat er ook engelse hooligans als kikvorsmannen kwamen overzwemmen?
Ha, ha...ik voel hier een verwijzing naar de Drexiyaanse mythevorming opkomen.
callahan wrote:Gemiddelde bezoeker...?
http://www.youtube.com/watch?v=FSPMRph_W1UEh, waar ligt dat dan? Bestaat dat dan?? Neem anders nog zo'n lekkere smartie. Z'n moeder houdt vast van 'm.
Nou dan zit ik dus met v.v. Koewacht. Leuk hoor...
ik vind pisvlek altijd wel een leuk woord misschien dat ze dat in Rdam kunnen introduceren
het is eens iets anders
Scarface wrote:callahan wrote:Gemiddelde bezoeker...?
http://www.youtube.com/watch?v=FSPMRph_W1UEh, waar ligt dat dan? Bestaat dat dan?? Neem anders nog zo'n lekkere smartie. Z'n moeder houdt vast van 'm.
ik vind pisvlek altijd wel een leuk woord misschien dat ze dat in Rdam kunnen introduceren
het is eens iets anders
Hij lijkt overigens wel een nephagenees met dat kankuhlul dit kankuhlul dat... Kankuh is exclusief haags of ben ik nou gek? Die vent praat buiten z'n straatje...laten we daar eens iets van zeggen! Ik niet (kom uit Delluf) want dan zou kankuhlullig zijn...
Ja ik dacht eigenlijk ook dat den Haag de enige plaats is waar je dat smurfiaans toe mag passen.
Als ik echt kwaad ben floept het er bij mij ook wel eens uit, maar daarna voel ik me toch alt wel schuldig
Ja, het lucht wel op als je kwaad bent, heb ik ook hoor.
en wij zijn allemaal halfgoden?
misschien telt het niet als je de R niet uitspreekt
en wij zijn allemaal halfgoden?
Vergeleken met jou wel ja....als ik de zin in je profiel "realiseer" tenminste...
edit: was in het engels
scheelt weer dat ik niet op zulke feestjes kom
Gemiddelde bezoeker...?
LMAO, hahahaaa!
wel een mooie logica: als je uit Den Bosch komt, ben je voor Den Bosch, als je uit Oss komt, ben je voor Top Oss, als je uit Breda komt moet je voor NAC weze
met je k* abonnement op k* Voetbal International
of niet? ja toch!
LOL
Hij lijkt overigens wel een nephagenees met dat kankuhlul dit kankuhlul dat... Kankuh is exclusief haags of ben ik nou gek? Die vent praat buiten z'n straatje...laten we daar eens iets van zeggen! Ik niet (kom uit Delluf) want dan zou kankuhlullig zijn...
nee joh, zowel in 070 als 010 vliegen de k's je regelmatig om de oren
er zitten lekker veel harde medeklinkers in, daarom vloekt het zo lekker
"godgodgodgodverdegodverdegodgloeiendekankerhoeretyfuspleuriskutbloedkankerklotetering ding"
en vooral niet schuldig voelen, want vloeken is gezond, al die opgekropte braafheid:
ben jaloers op de harde k van jullie westlanders... KKKKrijg um er zelf niet uit
SUY wrote:Scarface wrote:Eh, waar ligt dat dan? Bestaat dat dan?? Neem anders nog zo'n lekkere smartie. Z'n moeder houdt vast van 'm.
het is eens iets andersHij lijkt overigens wel een nephagenees met dat kankuhlul dit kankuhlul dat... Kankuh is exclusief haags of ben ik nou gek? Die vent praat buiten z'n straatje...laten we daar eens iets van zeggen! Ik niet (kom uit Delluf) want dan zou kankuhlullig zijn...
Als je uit Rotterdam komt zeg je geen K*, K* lul!
Hahaha, maar als je het er toch over hebt: hier in de straat hangen bordjes met: "verboden voor ajaxieden"
Scarface wrote:SUY wrote:Nou dan zit ik dus met v.v. Koewacht. Leuk hoor...
het is eens iets andersHij lijkt overigens wel een nephagenees met dat kankuhlul dit kankuhlul dat... Kankuh is exclusief haags of ben ik nou gek? Die vent praat buiten z'n straatje...laten we daar eens iets van zeggen! Ik niet (kom uit Delluf) want dan zou kankuhlullig zijn...
Als je uit Rotterdam komt zeg je geen K*, K* lul!
Hahaha, maar als je het er toch over hebt: hier in de straat hangen bordjes met: "verboden voor ajaxieden"
daar kan ik de humor wel van inzien, want als je uit de haag komp, ben je voor ado, ja toch...
nah ja, dat hele hooliganism heeft bitter weinig met voetbal te maken, meer met haantjesgedrag, ja toch?
kwestie van evolutie, de ene mens is daar wat verder mee dan de andere
ze zouden wat meer naar bonobo aapjes moeten kijken, in plaats van bavianen...
"bonobos are female centred, more peaceful than chimpanzees, more egalitarian, and do have a much larger sexual repertoire"
Worden later allemaal Sales en Marketing mensen
daar kan ik de humor wel van inzien, want als je uit de haag komp, ben je voor ado, ja toch...
nah ja, dat hele hooliganism heeft bitter weinig met voetbal te maken, meer met haantjesgedrag, ja toch?
Ik ook, hoewel het niet humoristisch bedoelt is, geloof mij maar
En wat het strandfeest betreft: dan moet je maar geen gratis feesten voor "jan modaal" geven met een gemiddelde dj... dan krijg je mensen die alleen maak komen om te kutten (en geef ze eens ongelijk, ik zou ook niet voor de muziek gekomen zijn)
Worden later allemaal Sales en Marketing mensen
Of taxichauffeur?
pffff wat een slap geouwehoer over kutmuziek trekt kutpubliek.. Vooralsnog lijkt het erop dat een groep van de echte harde kern naar het feest is gegaan, een stille herkende en hem zodanig bedreigde dat hij zich genoodzaakt zag zijn wapen te trekken en een waarschuwingsschot te lossen.. waarna een grote groep meelopers zich aansloot bij de harde kern en de typhus uitbrak.
In plaats van feestjes te verbieden of mensen die niet van jou soort muziek houden meteen mentaal geretardeerd te verklaren zou het wellicht handig zijn als ze de grootste gekken van SCF gewoon in een hokje stoppen en er nooit meer uitlaten. Hoorde gisteren een bevriende rechercheur beweren dat 95% van maasele openbare geweldplegingen in NL afkomstig van hooligans. Nu het bij het stadion niet meer mogelijk is om de anonieme eikel uit te hangen, gaat het ergens anders.
En wat de fuck is het trouwens dat tegenwoordig zelfs Klaas-Freek-Jan de dokterszoon de politie "joden" vind.. Snap ik echt geen bal van. Zijn politiemensen de nieuwe moslims?
Zijn politiemensen de nieuwe moslims?
Misschien wel...in die zin dat beide om respect vragen...wat je natuurlijk niet zomaar krijgt want "daar moet je wel wat voor doen!" om maar eens een oude Veronica-slagzin (hoe toepasselijk :-) uit de kast te trekken.
Geen eenvoudige klus om iedereen tevreden te houden, zo niet onmogelijk, zeg ik. Het is het aloude spelletje van volk tegen gezag. Staan de geschiedenisboeken vol van.
edit: tikfout
ACAB
but anywayz
een mens is en blijf een dier natuurlijk...een hoop kunnen dat wel onderdrukken met antidepressiva and prozac en zich afstompen met tv soaps and andere shit...maar een mens is een jager van nature en een vechter, dus er zullen altijd groepen zijn die op 'jacht' gaan... is gewoon de natuur hehe.
Dat deze heren na overmatig gebruik van rohypnol and booze helemaal door het lint gaan is een uiterste van de andere kant van het spectrum van Joop van de Ende musicals...
edit: spelling fucking KK tieffus neuze keybaord
Starborough wrote:Zijn politiemensen de nieuwe moslims?
Misschien wel...in die zin dat beide om respect vragen...wat je natuurlijk niet zomaar krijgt want "daar moet je wel wat voor doen!" om maar eens een oude Veronica-slagzin (hoe toepasselijk :-) uit de kast te trekken.
Helaas krijg je geen respect door cowboytje te spelen en met pistolen te schieten.
Mijn voorstel:
Huur een flink stadion af (ajax/feyenoord/ado, i don't care) laat hooligans daar vrij hun gang gaan tegen elkaar (eventueel nog wat extra wapens uitdelen bij de ingang) en de deur dicht tot er niemand meer over is. Opgeruimd staat netjes.
Scarface wrote:Starborough wrote:Zijn politiemensen de nieuwe moslims?
Helaas krijg je geen respect door cowboytje te spelen en met pistolen te schieten.
Mijn voorstel:
Huur een flink stadion af (ajax/feyenoord/ado, i don't care) laat hooligans daar vrij hun gang gaan tegen elkaar (eventueel nog wat extra wapens uitdelen bij de ingang) en de deur dicht tot er niemand meer over is. Opgeruimd staat netjes.
Hebben ze ook weleens op een weiland geprobeerd. Remember Picornie...
hier ging het fout
geweld met geweld bestrijden heeft geen zin
voor dit soort agressie uitspattingen is geen oplossing.. wat je ook probeert
gewoon afwachten tot 2012
kwestie van evolutie, de ene mens is daar wat verder mee dan de andere
ze zouden wat meer naar bonobo aapjes moeten kijken, in plaats van bavianen...
"bonobos are female centred, more peaceful than chimpanzees, more egalitarian, and do have a much larger sexual repertoire"
Dan was het feest ge-eindigd in 1 grote gangbang.
Robots for Robots → The Daily UFO → Sun Shoot Grooves ( Dutch )