@obi:
de laatste dingen die ik van front heb zijn die off cd en up:evil. daar staan zeker een paar gave dingen op, hoor. tyranny for you was ook helemaal niet slecht. uit de docu bleek ook dat ze min of meer bewust die kant op gingen, en dat Off toenn ie uitkwam, door vrijwel niemand werd begrepen. ik vind het ook wel cool dat ze niet 20 jaar later nog geography ripoffs maken.
@freek:
da's te kort door de bocht. het is niet alleen maar een kwestie van schaven. het is ook een kwestie van jezelf niet willen herhalen, dingen die je in het begin alleen hebt aangestipt, proberen verder uit te diepen. je ziet dat vooral bij bands die heel heftig beginnen: op een gegeven moment weet je het wel. ik heb dat zelf ook gehad bij de ''ouwe bunker sound'' van mijn eerste platen, op een gegeven moment wordt dat ook bijna een kunstje en heb je het wel gezien. dan is het tijd voor wat anders. maar hewt moment komt ook weer dat je die ouwe dingen weer leuk gaat vinden, dat heeft front volgens mij nu ook wel een beetje nu ze niet zo trance-ig meer bezig zijn..
@spookie:
da's nogal logisch dat ze zeggen dat ze nu beter zijn dan voorheen. ze zouden zichzelf toch redelijk belachelijk maken als ze zouden zeggen dat ze geen schim meer zijn van vroeger..