76 (edited by SUY 2009-08-28 10:10:57)

Re: Sun Shoot Grooves ( Dutch )

Kom we roepen 28 augustus uit tot "knuffel een politieagentdag"

http://live.casaspider.com/data/pics2008/Politie_Agente_01.jpg

raoul wrote:
Nukubot wrote:

"We dachten: 'We rijden je nu plat. Nu is het klaar'.''

+1

http://www.ad.nl/rotterdam/3451043/Voor … _neer.html

fuck, dat is echt nog wel een 10X erger verhaal dan ik me bij die beelden had voorgesteld.
ik hoop dat er met behulp van de filmpjes nog wat meer dan de 3 opgepakte mensen een gepaste straf zullen krijgen.

Dont Accept Mass Notion...

zo te zien is de politie met een grootschalig tegen-pr-offensief begonnen...

TB or not TB

een tegen-pr offensief?

i don't need the gear, the gear needs me 
http://www.mono-poly.nl/

mono-poly wrote:

een tegen-pr offensief?

zich indekken...

TB or not TB

80 (edited by raoul 2009-08-28 12:27:47)

Freek wrote:
mono-poly wrote:

een tegen-pr offensief?

zich indekken...

ik neem wel aan dat dit een door de politie leiding goedgekeurd interview is, ja.
anders hadden we dit ook op maandag kunnen lezen.

damage control noemen de engelsen dat toch?

Ik snap alleen die stille tocht niet, het protest tegen zinloos geweld.
Maar degene die dood is gebruikte dat toch juist, als ik dat stuk van de AD lees?
Zinloos geweld van de politie dan?

83

zooo, na het zien van die filmpjes op youtube heb ik ineens alle respect voor de politie (en dat heb ik niet snel wink) en verbaast het me dat ze niet eerder zijn gaan schieten... wat een mongolen waren dat zeg...

ze hadden er beter nog een paar kunnen neerschieten.

85

doet me denken aan "dawn of the death" met doorgesnoven/platgespoten hooliganis ipv zombies: idee voor een computerspel?

Virtueel baco mongolen slopen. Waarom niet!?

87

hier op het forum moeten toch genoeg it experts zitten om dat voor elkaar te krijgen wink

Ge

Freek wrote:

zo te zien is de politie met een grootschalig tegen-pr-offensief begonnen...

dat het verhaal slim getimed naar buiten wordt gebracht, wil nog niet zeggen dat het niet waar hoeft te zijn

waarschijnlijk wordt volgende week bekend gemaakt dat er alleen maar door de politie is geschoten en niet door anderen

met deze achtergrond informatie wordt er iets subtieler over het optreden van de politie gedacht

die stille tocht was niet zozeer tegen (zinloos) geweld, maar vooral ter nagedachtenis aan de jongen die omgekomen is, door zn vrienden en familie

mongolen of niet: een dooie zit niemand op te wachten en iedereen heeft recht op zn verdriet

89

raoul wrote:
Freek wrote:
mono-poly wrote:

een tegen-pr offensief?

zich indekken...

ik neem wel aan dat dit een door de politie leiding goedgekeurd interview is, ja.
anders hadden we dit ook op maandag kunnen lezen.

qua timing: als je als politie-agent in Nederland betrokken bent bij een schietincident, ben je meteen een verdachte. Dat betekent ook dat je geen contact met de media kan hebben de eerste paar dagen, zodat de getuigenissen enigszins betrouwbaar blijven..

90 (edited by Scarface 2009-09-03 08:24:30)

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Alhoewel...naar omstandigheden waren het niet eens zulke hele rare sprongen.

"Are you loving?"

91

eerste kop rolt..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4741 … tml?p=16,1

1 ding snap ik niet als ze weten wie die hools zijn dan is het toch allemaal niet zo moeilijk om ze op te pakken sjeezuz.... Het is natuurlijk  leuker om snachts met je dienstbusje naar de nachtclubs van Parijs af te reizen ipv de mensen beschermen en seriues rechercheren, maar ja.

Als ik gvd een winkelruit inkeil om een paar nike air max te halen wordt ik toch ook opgepakt?
Maar ow wee als het een massa betreft, of groepen, nee dan doen we niks, stel je voor dat je pak vies wordt...

Alles staat op kamera tegenwoordig ( BB is watching you ? ), dat was 20 jaar geleden al...

93

Groepen zijn eng...

Wat mij trouwens opvalt is dat er de laatste tijd (bij dit incident niet minder) enorm veel commentaren gericht zijn tegen: "de linkse uitverkopers", "de rooien" enz. Is Nederland zo rechts geworden of zit er gewoon zo veel rechts op internet? (en zo ja, waarom is alles steeds de schuld van de linkse partijen?).

94

baz wrote:

(en zo ja, waarom is alles steeds de schuld van de linkse partijen?).

Omdat dat makkelijk is voor de rechtse populisten om dat te roepen.
Simpel Nederland gelooft je toch gelijk in zo'n geval..

Ik ga je straks ff mailen Baz wink